Imagine campanie speciala Imagine campanie speciala
Acasa Termeni si Conditii Termeni si conditii 1 Ekoinstal solar

Termeni si conditii 1 Ekoinstal solar

MAGAZINUL ONLINE www.ekoinstal.ro este administrat de S.C. 1 EKOINSTAL SOLAR S.R.L. inscrisa in REGISTRUL OPERATORILOR DE DATE CU CARACTER PERSONAL nr. 32068

Galerie foto Termeni si conditii. Poza 52
  • CUM CUMPAR?
  • COMANDA ONLINE
  • COMANDA PRIN E-MAIL
  • COMANDA TELEFONICA
  • MODALITATILE DE PLATA
  • TRANSPORT
  • POLITICA DE RETURNARE
  • POLITICA DE CONFINDENTIALITATE
  • GARANTII

Cum cumpar?

Nu este necesara autentificarea pentru a studia oferta de produse si pentru a comanda de pe site-ul ekoinstal.ro

Comanda online

Direct pe site, prin introducerea produselor dorite in cosul de cumparaturi.
Vei primi un e-mail automat privind inregistrarea comenzii.
Vei fi contactat de catre un operator in cel mai scurt timp pentru confirmarea comenzii.

Comanda prin e-mail

Pentru comenzi si informatii trimite mesaj la adresa de e-mail: comenzi@ekoinstal.ro si vei fi contactat de catre un operator prin e-mail sau telefon (daca ne furnizati un numar de contact) in cel mai scurt timp.

Comanda telefonica

Sunati de Luni pana Vineri intre orele 9:00 - 17:00 la numarul de Telefon: 0726 802 707

Modalitatile de plata

  • numerar, la magazinul nostru din Bd. 1 Mai, Nr. 43, Com. Berceni, Jud. Ilfov (1.3km de la Soseaua de Centura Bucuresti)
  • NUMERAR, in momentul receptionarii marfurilor la domiciliul dumneavoastra (pentru valori pana in 2500 ron)
  • VIRAMENT BANCAR (ordin de plata) in contul: RO95BTRL06501202S81057XX Banca Transilvania, Suc. Bagdasar; Pentru aceasta modalitate de plata va rugam sa solicitati, suplimentar, trimiterea unei facturii proforme. In aceasta varianta, livrarea marfurilor se face dupa intrarea intregii sume in contul nostru.
  • CARD BANCAR (POS fizic) la magazinul nostru din Bd. 1 Mai, Nr. 43, Com. Berceni, Jud. Ilfov (1.3km de la Soseaua de Centura Bucuresti)

Livrare si transport

  • Aveti posibilitatea sa ridicati orice produs comandat de la punctul de lucru situat in Bd. 1 Mai, Nr. 43, Com. Berceni, Jud. Ilfov (1.3km de la Soseaua de Centura Bucuresti). Este indicat sa verificati telefonic (la nr. 0726 802 707; 0731 319 274) existenta produsului pe stoc inainte de a face deplasarea la punctul de lucru. Daca acesta nu este pe stoc la magazin – relocarea lui se va realiza in cel mai scurt timp posibil.
  • Transportul in judetul Ilfov si Bucuresti este GRATUIT pentru comenzi ce depasesc 600 lei in Bucuresti si 1000 lei in Ilfov. Livrare se va face in 1 - 3 zile lucratoare dupa confirmarea comenzii, iar pentru comenzile mai mici decat sumele de mai sus, se percepe taxa normala de transport.
  • Livrarea comenzii pentru articolele aflate pe stoc, se face intr-un interval de 8-72 ore in functie de optiunea si locatia clientului.
  • Pentru produsele pe care firma nu le are pe stoc si le comanda la producatori, livrarea se confirma telefonic clientului.
  • Pentru informatii suplimentare privind livrarea comenzilor puteti suna la numarul de telefon: 0726 802 707; 0731 319 274.
  • Livrarile la domiciliu sunt efectuate cu flota proprie, sau prin firme de curierat, gratuit sau contra cost, in functie de valoarea comenzii, distanta de livrare si urgenta (pentru alte localitati cereti detalii despre costurile de livrare).
  • Produsele livrate va sunt inmanate in ambalajul original al producatorului, si sunt insotite de FACTURA si CERTIFICAT DE GARANTIE.
  • Transferul proprietatii asupra bunurilor livrate se face numai in momentul achitarii integrale a valorii bunurilor.
  • Livrarea prin curier - se face NUMAI pe teritoriul Romaniei, gratuit sau contra cost, cu ajutorul firmelor de curierat sau firme de transport partenere in 1-7 zile lucratoare in orasele mari, cu livrarea coletului la adresa dorita de dumneavoastra.
  • Livrare la domiciliul clientului este considerata pana in fata casei, respectiv, intrarea in bloc.
  • Produsele livrate trebuie verificate la primirea lor pentru orice defect vizibil al ambalajului, numai dupa ce ati efectuat vizual aceasta verificare si ambalajul este in regula, semnati de primire. Dupa achitarea rambursului, solicitati curierului sa asiste la receptionarea marfurilor. Daca nu ati facut acest lucru, reclamatiile ulterioare sunt considerate neintemeiate.

Politica de returnare

  • Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile de la denuntarea contractului. Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor
  • Definitia contractului de vanzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.
  • Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acesteia.
  • Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
  • Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
  • Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.
  • Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri: Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site. Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil). Produs nefunctional in primele 48 ore (2 zile lucratoare) de la receptie. In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise sau prin prezentarea la sediu in termen de 48 de ore de la primirea produsului. Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator. Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.
  • In cazul persoanelor juridice (sau a tutuor asociatilor, organizatilor, societatilor care sunt inregistrate in baza unui cod fiscal), nu se aplica perioada de returnare. Clientii - persoane juridice NU beneficiaza de optiunea de returnare a produselor. Politica de returnare a produselor in termen de 14 zile lucratoare se aplica numai persoanelor fizice si numai in cazul produselor comandate online.
  • Nu se pot returna urmatoarele categorii de produse:
    • Piesele de schimb (rezistente, termostate, placi electronice, condensatori, etc.)
    • Produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi sau care nu respecta termenii de garantie
    • Produse care nu respecta termenii certificatului de garantie
    • Produse care au fost montate sau utilizate in instalatiile termice & climatizare: Produse de SEZON – Centrale termice / Aere conditionate [ In cazul de Centrale termice / Aere conditionate, daca produsul a fost instalat de catre personal autorizat (in conformitate cu informatiile mentionate pe certificatul de garantie) sau neautorizat (in urma optiunii clientului), reglementarile legale mentionate in OG Nr. 34/2014 nu se mai aplica. Orice actiune de instalare se finalizeaza prin prezentarea instructiunilor de utilizare si intretinere, prin prezentarea modului de folosire si prin predarea aparatului in perfecta stare de functionare, clientul dandu-si acordul pentru amplasamentul aparatului]
    • Produse ce au fost comandate pe baza de Comanda Speciala pe baza unui avans
    • Produse ce au fost aduse de prestator ( 1 Ekoinstal Solar SRL) pe baza de contract de vanzare ( contract de vanzare – orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii)
    • Produse ce au fost aduse de prestator conform specificatiilor clientului
    • Sisteme termice ( pachete de produse) ce au fost distinct personalizate la cererea consumatorului
    • Produse ce au fost comandate de la punctul de lucru 1 Ekoinstal Solar
    • Produse consumabile, care prin natura lor, odata desigilate nu pot fi revandute sub nici o forma
    • Produse identice desigilate in cazul achizitionarii mai multor bucati (peste 2)
    • Produse primite cadou la alte produse decat cu conditia unei noi achizitii
    • Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de cumparator
    • Servicii de consultanta sau de montaj a echipamentelor achizitionate
    • Produsele care prezinta defectiuni sau vicii de fabricatie (nu defecte cauzate de utilizator, care contravin termeniilor de garantie) in termen de 48 de ore de la receptie vor fi inlocuite (fara alte costuri - in limita stocului disponibil si cu conditia ca produsul sa fie pachet complet exact ca in momentul ridicarii sau livrarii) cu conditia notificarii in scris la adresa de e-mail retur@ekoinstal.ro . In cazul in care nu se respecta conditiile de returnare, produsul va intra in regim normal de garantie, conform legii 449/2003.

Politica de confidentialitate

  • SC. 1 Ekoinstal Solar S.R.L. certifica faptul ca va respecta drepturile conferite de Legea nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date.
  • SC. 1 Ekoinstal Solar S.R.L. garanteaza securitatea si confidentialitatea datelor gazduite si transmise prin sistemul sau informatic. Aceste informatii vor putea fi folosite numai pentru a trimite utilizatorului confirmarea comenzilor, diverse oferte speciale, promotii, etc. numai cu acordul prealabil al clientului.
  • SC. 1 Ekoinstal Solar S.R.L. nu furnizeaza adresa dumneavoastra de email sau alte date personale unor terti si nu face publice datele furnizate de clientii sai, fara acordul explicit al acestora.
  • Orice utilizator are posibilitatea sa stearga din baza de date adresa sa de e-mail furnizata, trimitand un email la adresa office@ekoinstal.ro
  • SC. 1 Ekoinstal Solar S.R.L. nu raspunde de continutul, calitatea sau natura site-urilor sau portalurilor la care se ajunge prin legaturi de pe acest site (legaturi de natura comerciala sau publicitara). Raspunderea pentru aceste site-uri sau portaluri o poarta in intregime proprietarii acestora.

Garantii

  • Toate produsele comercializate pe site-ul www.ekoinstal.ro, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.
  • In cazul produselor vandute si livrate de Ekoinstal, certificatele de garantie fie sunt emise direct de producator, in cazul in care acesta are o retea de service nationala, fie sunt emise de catre Ekoinstal.
  • In cazul certificatelor de garantie emise de producatori, produsul reclamat, defect in perioada de garantie, trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat. Acest centru autorizat de producator va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei.
  • Lipsa certificatului de garantie al produsului trebuie semnalata in maxim 48 ore de la receptia marfii, pe adresa office@ekoinstal.ro. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.